Heiloo, Nederland

Op naar Santiago de Compostela! Onze fiets reis zit erop!

19 juni 2017 - Heiloo, Nederland

19 juni 2017

De laatste fietskilometers vandaag! ‍♀️Azua naar Santiago de Compostela en dat gaat ons lukken, we zijn er klaar voor! Voor al onze trouwe FB volgers en jullie allemaal die ons reislog trouw volgden; Hartelijk dank voor alle lieve aanmoediging en lieve reakties en evt de kleine bijdrage voor ons goede Doel Nepal. Het geeft je energie en een goed gevoel  om deze rit goed te volbrengen! Het was geweldig, we hebben ervan genoten, zijn dankbaar dit te mogen doen! Nog een keer BUEN CAMINO! Een warme groet (35 gr hier) van Jelle en Marijke

Pelgrim, waarom volg JIJ deze weg?  Welke stem in je hart roept jou?

JELLE EN MARIJKE    Ps zo spoedig mogelijk sturen we de foto's op het reislog!

1. IJda Keijzer:
    Gefeliciteerd.
  2. Rene:
    20 juni 2017
    Klaar gedaan, en vandaag wat uitgeslapen, super hoor..... En nog met de bus 'n stukje door naar end of the world..? of staken we vandaag? hoe het ook zij, proficiat en geniet van al het moois en dat jullie klaar zijn, mooi...! Doei he, Rene xx
  3. Ton de Haan:
    Proficiat ,gewldige prestatie.
  4. Cees Apeidoorn:
    20 juni 2017
    Klasse gedaan hebben zondag Ko Marcel ontmoet wat een presentatie vinden het met fe camper al een hele reis.
    Zijn nu langs de kust van Portugal zien veel pelgrims.
    Goeie reis terug en lang na genieten.
    Gr Th. Ce
  5. Tilly:
    21 juni 2017
    Lieve mensen, gefeliciteerd. De reis zit erop! Wat een geweldig avontuur, ook om te lezen. Dank voor alle verhalen. Je hebt er toch maar tijd voor vrijgemaakt!! Zo heeft iedereen fijn mee kunnen genieten, super hoor. Ik stel me voor dat jullie heerlijk in de schaduw zitten na te genieten, onder het genot van een koude cerveza. Neem lekker de tijd. Voor de terugreis ook een buen camino gewenst. Veilige vlucht en adios en Holanda!! Dikke knuffff
  6. Clemens en mariet:
    22 juni 2017
    Geweldig dat jullie het volbracht hebben en natuurlijk Ko en Marcel ook .Een goeie afsluiting en vlucht terug.
  7. Lida:
    23 juni 2017
    Lieve mensen, ook wil ik jullie bedanken voor de mooie reisverhalen. Leuk om dit allemaal te lezen.
    Goede reis terug, en zie jullie in Heiloo.
    Dikke knuffel, lidaxxxxxx