Marijke en Jelle

1793
Video’s:

Over ons

Stichting Veldwerk Nepal, GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Helpt de Nepalese bevolking voor en na de aardbeving met leefbare huisvesting, educatie voor de kinderen, gezondheidszorg en zelfredzaamheid voor de toekomst.

Over onze reis

Wij Jelle Groot 66 jaar en  Marijke Bruin 59 jaar gaan 800 km fietsen vanaf de Pyreneeën in Frankrijk naar de bedevaartplaats Santiago de Compostela en doen dit ook met elke kilometer geld op te halen voor het Goede Doel. Wij hopen dat er veel sponsoren mee willen doen om ons einddoel te bereiken en met een gebedsmolen vol met wensen in Santiago aan te kunnen komen! Als we dan weten hoeveel we hebben opgehaald zal er een wens in Nepal uitkomen en zullen we alle gulle gevers dit laten weten! Dus doe mee en geef uw bijdrage dan trappen wij gewoon door en weten dat we dit niet voor ons zelf alleen doen!

Bezochte landen

Wij hebben 8 landen (4%) bezocht:

Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje, Swaziland, Zuid-Afrika, Zwitserland.