5 oktober Lauterbrunnen, Schilthorn en Au Lac camping Ringgenberg

5 oktober 2020 - Soest, Nederland

Wakker geworden om 08.30 en heerlijk gedoucht op deze luxe camping, zelfs vloerverwarming in de douche en ook een douche speciaal voor honden!
broodjes gehaald en na ontbijt een prachtige wandeling gemaakt met Sunny naar de waterval verderop en blik op de bergen met verse sneeuw!
Toen naar Stechelberg en de beroemde Schilthorn baan bezocht en foto’s gemaakt en we zien dat naar boven gaan geen in heeft want dikke bewolking!

Toen door naar Interlaken maar we zagen de bergen zo helder dat we nog een ommetje maakten naar Beatus en stukje onbekend bij Neuhaus en daar laatste broodje gemaakt met verse leberkase.
mooie foto’s gemaakt maar met je eigen ogen waarnemen is nog altijd het mooist maar toch....

Toen naar Ringgenberg terug en bij Camping au Lac een plekje pal aan het meer genomen.
het prakkie zuurkool met spek en worstli kunnen we zo opwarmen en voor morgen staat er cordon bleu met sperziebonen en rösti op het menu!

lekker lezen en appen en rommelen op de telefoon en van Marrie Berichtjes gehad die ik helaas niet kan openen maar ik zie al dat we niet teveel hebben betaald! Dank je wel Zwetserlein!
nou het regent nu lekker op het dak van de camper, net als vroeger als je in de tent  zat, maar dan iets luxer!

007 einde van dit spannende verhaal!