6 oktober op de fiets naar Interlaken en Unterseen

7 oktober 2020 - Soest, Nederland

Regen in de nacht en regen bij wakker worden maar wel prachtig met uitzicht zo uit de camper op het meer!

Eerst maar broodje en de boel wakker laten worden en koffie zetten.
douchen hier op de camping is ook heel netjes dus heerlijk warm water en alles Sauber!

Toen het droog werd en pril het zonnetje op de fiets naar Interlaken. Altijd leuk en heerlijk op bankje gezeten en weer de Jungfrau bewonderd en op grasveld gespeeld met Sunny! Ik gauw ergens koffie to go gescoord en chocolade dus kleine picknick op de bank! Toen door naar de Altststadt en Unterseen een stukje Interlaken waar je niet veel komt maar heel interessant is met veel oude gebouwen en de oude sluizen en bruggen van de rivier de Aare die dwars door de Altstadt gaan, wat een geweld aan water!

Leuke winkeltjes bezocht en kleine einkaufen gedaan en op naar de Migros.
daar lekker weer kip in het Korbchen gegeten en boodschapjes gedaan omdat we morgen naar Burgdorf gaan.
onze fiets gaat naar de fabriek en daar wordt helemaal nagekeken maar we moeten dan wel zeker weten of de fiets dan weer kosteloos naar Nederland komt of hoe de afspraken zijn onderling dus morgen eerst naar Schilder bellen en de dealer Benelux in Beverwijk. We gaan het zien!

terug in camper, lekker met Sunny gelopen en gespeeld met oude bal die we vonden, en een hele mooie steen die we als herinnering meenemen uit Ringgenberg!

de regen begint weer en nu lekker warm in de camper, lezen en biertje en de laatste avond hier in het prachtige Ringgenberg ons dierbaar plekje zo vertrouwd!

wat hebben we het hier mooi gehad!

adieu Miteinander!