7 oktober we gaan vandaag naar Burgdorf en afscheid was heel bijzonder van Ringgenberg ❤️

7 oktober 2020 - Soest, Nederland

Ingepakt en betaald en dan voor de laatste keer naar kerkje Ringgenberg om even een stempel te halen en dan doe ik de deur open en wat er dan gebeurt, tranen, zo net op dit juiste moment op deze plaats! Zo dankbaar en met tranen in mijn ogen naar de camper en Jelle terug! Dag dierbare plek dag mooie herinneringen uit mijn jeugd ik neem jullie weer mee in mijn ❤️

Dan op weg naar Burgdorf en het hele verhaal “fiets” compleet gemaakt en wij alleen de trappers mee naar Nederland en fiets gaat naar de fabriek en komt een keer weer keurig terug naar Theo Schilder, wat een klucht, ga je de Herzroute rijden met je Flyer kom je met alleen de trappers terug,  Fly Away!

toen door naar Sand even van autobaan af naar een camping en lekker schnitzel met pommes gegeten! Nee niet in korbli!

O ja dit deze filmpjes voeg ik graag toe maar zonder tranen anders weet ik dat je ook mee gaat sniffen maar mag hoor, het is mooi om een traantje weg te pinken want dan was het de moeite waard!

nou de “alternatieve Pelgrimsreis”  zit er bijna op maar we mogen de camper nog even langer hebben dus hoeven we pas maandag naar Musselkanaal en kunnen we thuis al alles opruimen, uitruimen en schoonmaken, dan hoeven we het geen 2x door onze handen te laten gaan! Kijk dat is toch klasse van Bram Kip,
kukeleku slapen nu!💤💤💤💤💤💤