8 oktober hopelijk toch het pakket zuurkool en wij reisje langs de Rijn

8 oktober 2020 - Soest, Nederland

We zijn van Sand de gezellige camping op weg naar de autobaan en hebben even een koffie pauze genomen en besloten bij Koblenz eraf te gaan, het plaatsje Braubach heb ik uitgekozen want daar is een prachtig kasteel en een camping zo aan de Rijn met zicht op de duwboten die regelmatig langs varen! De Rijn, de belangrijke vaarroute van heel veel vracht naar alle landen! Waardevol!

eerst heerlijke koffie mit torte in plaatselijke konditorei  maar het is toch vaak lekkerder om te zien als dat ie smaakt! Maar evengoed lekker en met een telefoontje van Flyer een fikse discussie, alles afwegen en een hopelijk mooie afspraak is het weer ongelofelijk niet toevallig dat we dit zo allemaal hebben moesten doen! De Herzroute met de Flyer en hoe dat afloopt gaan we straks thuis meemaken! We hebben ons best gedaan!

heerlijk cordon bleu met rösti en sperziebonen gegeten en toetje toe.

met Sunny gewandeld en mooie foto gemaakt van het kasteel.

komt veel wind en we staan gelukkig niet zo heel dicht bij de Rijn, want dat is niet lekker als je slapen gaat dus nog even lezen’

8 oktober Alkmaars Ontzet en die prachtige foto’s van alweer 4 jaar geleden met Elly, onbegrijpelijk hè! Maar er zo toch weer even gezellig bij, we horen haar lachen!

truste en neem maar een lekker wit Lieblich wijntje bij de zuurkool!