Langs Lotti en kerkje Ringgenberg, Migros en sloffen en hotel Bären

22 september 2020 - Soest, Nederland

22 september

Weer is nog helder dus na weer alles aan kant naar graf Lotti en vergeet mij niet gezaaid en graf wat schoongemaakt, grappig kom je daar onder de bloemetjes het mini VW busje tegen!

Leuk met Marrie gebeld en toen nog even in kerkje geweest en forget me not van Mary Black gezongen!

Plan was eigenlijk Lauterbrunnen maar de trek naar een halve kip was groter dus we gingen eerst naar de Migros!

Als vanouds daar zaten we dan en Jelle had er ook plezier in en de kip was heerlijk!

toen de sloffen gescoord en voor Marrie ook een paar, wat leuk de missie sloffen is gelukt!

Toen kwam de regen en gingen we terug naar camping maar eerst langs Parkhotel wat nu een Trödelmarkt is geworden met 2 de hands spullen en een biertje en wijntje gedronken bij Hotel Bären, de stamtisch zat nog met 3 mannen en voor de rest alles nog alte Bären!

toen naar huis nog wat foto’s gemaakt van ouwe getrouwe en onze Gratis spullen opgehaald die we vanmorgen weg hadden gezet bij de mensen die gingen verhuizen en veel spullen buiten hadden gezet, ach ja dan is er voor ons altijd wel wat bij! En deze van Otto was rot en hier zijn we blij mee! En een klein 2 persoons tentje wat we er mee moeten ik weet het niet maar ooit misschien eens echt een fiets vakantie met tentje maar dat zie ik jelle nu niet zo snel doen met z’n knie, en ik eigenlijk ook niet! Dan moet altijd de zon schijnen! Maar het was toch een trödeldag vandaag dus vooruit maar!

Bis morgen ohne sorgen!