Schoonmaken, fietsen naar Oberried en Brienz en bij Andreas en Vreni langs

21 september 2020 - Soest, Nederland

21 september ( ❤️ Jelle moeder jarig )

Vandaag eerst even de boel schoongemaakt en de was gedaan want alles was van gisteren nat en net als vroeger op de camping alles met klei achting mud en je loopt alles binnen. Het grondzeil schoongeborsteld en op een andere plek gaan staan, met zicht op het meer!

Dan met fiets naar Oberried en Brienz en prachtig langs het meer gefietst een genot en sprookjesachtig en zo mooi azuur blauw water en wat een rust, je fietst gewoon in een decor plaat!

We vonden het huis van Andreas en Vreni en ze zijn beiden in de tuin aan het werk! Wat een prachtige plek en wat een schitterende tuin! Een paradijs op aarde! Met uitzicht op het meer en de boot komt zo langs gevaren!
Ze vonden het heel leuk dat we de moeite hadden gedaan om langs te komen en er werd direct koffie gezet!

lekker met elkaar gepraat, niet zoveel over vroeger en ja die Otto heeft het allemaal voor zijn familie niet zo mooi gedaan, mast daar hebben we het maar niet over!

Andreas lijkt erg op Lotti en zijn haar zit keurig en is heel rustig en ook 70 geworden 14 september!!! Waar blijft de tijd! Hij is erg punktlich en is zeer handig met alles! Jelle ging  met hem mee naar zijn schuur om schroefje voor luifel en zag dat hij veel oude radio’s had om te repareren als hobby! Ja dan die wereld radio van onze pappa!

Prachtig huis en tuin en ze zijn er heel gelukkig!
Die Marga en Jan de hartelijke groetjes!

Toen door naar Brienz langs pad aan het water en in het stadje gekeken en het bekendste straatje gefotografeerd de Brunnigasse, prachtig!

Toen naar de Brienzer Rothhornbaan en ..... lekker mee naar boven in herinnering!

Toen langs Aarach camping om beer af te geven voor Mike zijn zoontje Shamiro maar niemand te bekennen!

Toen naar Coop om boodschapjes te doen we gaan spaghetti bolignese eten met lekkere saus met knoflook en uitje en lekker wijntje erbij!  Ware het niet dat ik kledder met de saus op mijn mooie trui dus eerst de saus van trui afscheppen? Denken we direct aan pappa) en toen maar weet vrolijk verder! Aarts slijk zou pappa zeggen maar ik hoop toch dat het er uitgaat!

nou slapen en morgen weer gezond op!

ps we horen hier ieder avond Bos uiltjes roepen!