27 september aan het Como meer wat is het hier mooi!

27 september 2020 - Soest, Nederland

Wakker worden en gordijntjes open en dan de zon direct in de camper dat is heerlijk! We hebben wel even moeten zoeken naar welke plaats we op een camping willen staan, maar deze mooie gemoedelijke camping niet zo groot, dus met de toepasselijke naam PICCOLO, is helemaal goed! Prachtig van ligging aan een mooie strand Boulevard uitzicht op de bergen met sneeuw en prachtige bomen en geweldig voor Sunny die direct naar het water gaat en wacht op de stokken die erin worden gegooid en vervolgens al zwemmend eruit worden gehaald. We hebben een mooie plaats met beetje uitzicht op het meer.
de broodjes zijn ongelofelijk lekker ( zelfs vers op zondag) en de croissants zijn met jam gevuld, koffie erbij en nog steeds de Hollandse kaas en hagelslag, wie doet je wat! De stoeltjes aan het water gezet en lekker zitten met boek en spelen met Sunny! Het is voor velen een Ahhh cane piccolo en iedereen wil haar aaien en ze vragen steeds wat is dit voor ras? Ach ja, wat zo leuk is in het leven, je bent eigenlijk niet goed bevonden maar iedereen is gek op haar en juist dat kleine en baby look vindt iedereen geweldig en wij ook want Sunny is een toppertje en we zijn wat blij met haar en zij met ons!

Om 14.45 met fiets langs de Boulevard aan het meer gefietst tot oude centrum en een ijsje gehaald, foto gemaakt voor Di Fiorentina dat toch zijn ijs en zeker de pistache zelfs in Italië niet zo lekker smaakt! Echt waar, maar het is wel gezellig op zondag in een Gelateria, de mensen zijn echt even aan het flaneren en ijsje eten aan het meer!

Bij de kerk in oude stad is een doopje in de kerk en even naar binnen gegaan om kaars op te steken en de prachtige kerk te bewonderen.
Aan het meer een Aperol spritz en een biertje en toen naar camper.

s avonds lekker gegeten bij restaurant La Rondo een heerlijke gegrilde biefstuk met groenten en aardappeltjes en een tartufo blanco toe.

Buiten is het erg afgekoeld dus snel naar “huis” en kacheltje aan, heerlijk warm, verslagje maken en nog wat lezen en dan weer een prachtige dag voorbij maar decanteren zeggen hopelijk genoeg voor morgen!

Buena Sera e Ci vediamo Domani