1 oktober 2020 met snelboot naar Bellagio en Varenna

1 oktober 2020 - Soest, Nederland

Prachtige boottrip naar wat men zegt de mooiste plaatsjes in Italië Bellagio en Varenna en het zijn ook plaatjes!
mooi gewandeld soms alleen doordat Jelle met z’n knie die trappen niet op kan en wil! Eerst uitgestapt in Bellagio toen kaartje naar Varenna en dan weer terug naar Bellagio om daar langer te blijven en te eten.

Dus alle tijd en ik naar het prachtige Villa Melzi gelopen en daar de botanische tuin, klein museum en beelden bewonderd, Marrie zal dit wel kennen of weten want het heeft ook met de Napoleon tijd te maken en je zag veel schilderijen van allemaal andere Napoleons zoals ene Jerome Napoleon want zo kreeg ieder wel een stuk van een land of helemaal een land waar ze de macht over hadden!
het is jammer dat ik geen mogelijkheid heb om foto’s te maken want batterij is leeg maar die we hebben geven moooe indruk en we hebben altijd nog Google!

lekker gegeten en met de laatste boot om 20.00 terug

Bellagio is de woonplaats geweest van componist Listzt