29 september, zwager Jan, Dagmar en Hanna jarig en fietsen langs meer naar Colico

30 september 2020 - Soest, Nederland

Prachtig weer langs meer gefietst maar nu samen en naar de andere kant van het meer, prachtige route langs meer en onderweg lekker koffie gedronken en jarige Zwager Jan gebeld, gezellig even! Onderweg mooie natuur en prachtige uitzichten. In Colico naar dealer die evt het stukje van de luifel heeft wat afgebroken was door de regen in Zwitserland. Speuren op internet gaf dit aan en Google Maps wijst je er naar toe, ongelofelijk toch,

blijkt toch anders te zijn, iveco fiat dealer maar gek genoeg in een catalogus vond hij het benodigde onderdeel, hij gaat voor ons kijken en mailt ons! Erg attent!

Toen dachten we met de boot terug te gaan maar was alleen sneldienst daar kunnen met de fiets niet op. Dus terug met de fiets maar daar ging iets mis met een afslag, dus we waren de weg kwijt! Eerst maar lekker even nog bij pastellaria een heerlijk kopje met 3 kleine gebakjes heerlijk!!!! Nou weer kijken naar route vragen maar het leek wel of we iedere keer verkeerd gingen. Uiteindelijk toch de weg weer opgepakt en een sportieve fietser ging keurig voor ons uit en .... ja daar was weer het meer en de vertrouwde weg! Inmiddels veel te laat om zekf nog te koken dus heerlijk bij dei Pescatori gegeten, Jelle rumpsteak en ik heerlijke zalmforel, Sunny wat heerlijke verse groenten en natuurlijk wat vis en stukje vlees van baas. De serveerster gaf lief een wegwerp bakje en zo smikkelde ze mee.

Toen naar de camping, Sunny uitlaten weer met full Monty en nog wat gelezen en naar bed! Mooie dag en we hopen dat alle jarigen ook lekker verwend zijn!

Hieperdepiep op het Leven!