9 oktober Kasteel Markburg autobaan en Lottum rozendorp

9 oktober 2020 - Soest, Nederland

Vanmorgen om 08.00 kwamen ze keurig in de regen broodjes brengen en na douchen lekker ontbijtje.

alles opgeruimd in regen en op weg naar het dorp om nog naar de lekkere ouderwetse slager te gaan en stukje naar kasteel gelopen, een meneer die daar in een schattig oud huisje met mooie tuin woonde zei wel dat het een 15 min lopen was nou maar niet doen want Jelle wil rijden! Hij zei heel vriendelijk dat hij ook nog een mooie folder had in het Nederlands dus  hij ging die halen, ook voor mijn zusje!

bij de slager kon ik van de slagersvrouw uit haar eigen wijnvoorraad een mooie wijn uit de streek kopen, wel heel lief natuurlijk dan hoef ik niet verder te zoeken!

toen nog even wat broodjes en Sunny kreeg een lekkere knuffel van de bakkersvrouw en toen tanken en de autobaan op!

we gingen bij Venlo over de grens, kortste route ivm wegafsluiting op de A3

toen even waar gaan we nog naar toe ipv huis omdat ik toch heel graag eerst alles wil opruimen en klaar hebben voordat we thuis zijn, want dan kun je het rustig aan doen en eenmaal thuis en de camper in de straat dat lijkt mij geen goed plan!

dus na wat zoeken in Lottum aangekomen bij camping Rozenzorg die nog open is tot 15 oktober.

eldorado voor Sunny, loslopende kippen, konijnenberg en heel veel kastanjes om de lucht in te gooien( niet op te eten)

nog lekker een Duits balletje gehakt gegeten met wat sla en boontjes en toen alles uit de hele camper in kratten, tassen en zakken! Weer veel mee en weer een les dat minder meer is, zeker aan kleding maar we mogen trots op ons zelf zijn, we grepen aan niets mis, we hadden alles mee!

nu nog even lezen en dan naar bed voor de laatste nacht in camper,

morgen weer naar ons lekkere huis, wat zal het allemaal groot zijn en eerlijk is eerlijk, dat lijkt ons ook weer HEERLIJK!

want in de camper was het pret, maar heerlijk slapen in je eigen bed!

l