15 september, verjaardagen, Flyer en Mario en route 99

15 september 2020 - Soest, Nederland

Vandaag Corrie, Kees en Milot jarig en vroeg naar de rivier gelopen met Sunny en filmpje gemaakt om iedereen te feliciteren.

Leuke buren uitgezwaaid en we wilden gaan fietsen maar toen deed de fiets van jelle niets, geen enkel contact, ik naar Mario van Flyer in het centrum en later weer terug om Jelle op te halen,  alles was vlak dus zonder batterij ging dat wel!

Mario stond ook voor raadsel en heeft Flyer fabriek gebeld, wij mochten koffie drinken en hebben direct ook Schilder ( Marco) gebeld! Wat een pech, duurt misschien wel 4 dagen! Maar kregen leenfiets en toch mooie route gereden langs fluss en Sunny laten spelen. Prachtige gladiolen pluktuin onderweg. Ook bij oude water molen kleine picknick gedaan en toen weer terug naar Burgdorf.
In centrum gegeten Schnitzel en terug naar camping Waldegg, daar boeken we nog wat nachtjes bij!

Nou, altijd weer de moraal; als het niet gaat zoals het moet....... en .... er zijn veel ergere dingen! Truste tot morgen Schlaf gut!😴😴😴😴