16 september / dagje lui doen en stad Burgdorf bekeken

16 september 2020 - Soest, Nederland

Ik met fiets naar stadje en de burcht beklommen en stads wandeling gemaakt leuke ideetjes opgedaan voor bloemen en planten decoraties en einkaufen gemacht bij de COOP, volgende keer bij Migros!

Ongelofelijk hoe duur Zwitserland is geworden voor ons Hollanders! Bloemkooltje 8 euro 10 eieren voor 11 euro of biefstuk per ons 8 a 9 Euro! Onsje ham 5 euro heel normaal! Dus maar beetje selectief boodschappen gedaan en toch lekker! Gelukkig hebben we de hagelslag en kaas nog!

Jelle met Sunny gewandeld aan de flusse Emme en rustig gezeten en in het zonnetje bij de camper😎

Lekker gebakken eitje gegeten en vanavond rösti met champignons kofloik en uien en een Angus burger!

Dus een rustige warme dag in die Schweiz!

ps  zieke buurman was helemaal ontroerd dat we hem zo goed in de gaten Jorissen bij dr trap van het toilet! Net als Evelien een gezwel in hoofd en had weinig kans maar zet nu alles op alles met chemo en bestraling maar jeetje wat is die man ziek!

Dus leef en geniet zolang je kan want eens komt er een dag.,,,

Lekker slapen en morgen gezond weer op!