Heen en weer Huttwil-Burgdorf en eind bestemming Interlaken

19 september 2020 - Soest, Nederland

Vanmorgen afscheid genomen van Esther en Albertus  op de Camping,waar we fijn hebben gestaan, naar Flyer in dorp weer fiets terug gebracht en leen fiets gekregen, wat een gedoe maar is niet anders, ik heb gezegd dat we toch via Huttwil gingen naar fabriek en Mario zei dat dit niet zoveel zou helpen want er was zoveel werk, dat zou niets verspoedigen maar we proberen het!

Toch gelukt, na de lunch in Huttwil, spullen meegekregen maar wij moesten ze dan zelf brengen naar Burgdorf Flyer, nou weer 25 Km terug en spullen afgegeven, toen ns heerlijk ijsje weer richting Thun en langs een prachtige route in Emmental naar Bad Kemmeriboden en het oude familie hotel van 150 haar traditie, wat mooi allemaal maar duur!!!!280 fr per nacht en een diner ach 75 euro zonder voorgerecht is niets! Maar wat een mooie sfeer! Mooi om even te kijken!
Toen richting Thun en ja welke camping zouden we daar nemen, dat lijkt dan makkelijk maar toch doorgereden, lekker gebraden kip gescoord!  en toen richting Ringgenberg en Interlaken want dat is dan bekender terrein En al die wegen en tunnels waar ze mee bezig zijn, dan wordt zoeken moeilijk en het wordt al schemerig!

de eerste afslag naar Interlaken genomen en bij de TCS camping Interlaken het pad opgegaan en daar zagen we een camperplaats met stroom en gewoon neergezet, de receptie was al dicht dus we gaan ons morgen wel melden! We staan aan water waar de boten liggen en vlakbij de treinen die piepend en krakend binnen komen, mooi geluid! Kippie opgegeten, Sunny deed ook mee want is zo braaf geweest! En toen naar toilet En Sunny uitgelaten en naar bed! Interlaken wir sind da!