Interlaken en Ringgenberg camping en mooie herinneringen ophalen

19 september 2020 - Soest, Nederland

Op naar Ringgenberg na heerlijke nachtrust! Leuke plek aan het water en alles weer zo vertrouwd, mooie camping in Interlaken en lekker gedoucht alles frisch und rein!

Op weg naar Ringgenberg en het weerzien  van al die mooie herinneringen die in ons ❤️Goed op een speciaal plaatsje liggen opgeborgen! Wat vertrouwd allemaal en leuk het terug te zien, camping Au Lac is helemaal vol en nu door naar Tal Acker en wat is dit een leuke camping geworden of was het al maar toch groot en gezellig en een heel warm welkom door Barbara die de Oberlis goed heeft gekend, en Lotti was door haar grootouders opgevoed, ja wat hebben die weer allemaal meegemaakt in hun jeugd hè?

Dus paar nachtjes geboekt we zien wel, eerst een behoorlijke bui en we hadden net de luifel en het grondzeil opgezet en neergelegd, maar zoals we weten kan het zo weer opklaren dus we wachten het even af! Jelle ging even naar de supermarkt voor wat boodschapjes, grappig dit zo te doen!
Toen het weer droog was ben ik met Sunny op de fiets gegaan en alle bekende plekjes gefotografeerd en bij Burgseeli met Sunny gewandeld. De foto’s zeggen genoeg, soms hoeven er geen woorden bij! Het is een fijn gevoel om weer alles te zien en ook weer des te meer de wetenschap van tijden die geweest zijn en gemis van iedereen!

Maar gewoon genieten dat we het allemaal zo mooi hebben gehad in onze jeugd, die pa en ma zijn erbij hoor! Alleen paps kon zijn knip na de vakantietijd in zijn zak houden ( danke liebe Lotti) maar wij moeten de knip goed opendoen, maar ook dat kan de Bruin gelukkig nog trekken!

Na het eten met de fiets weer naar Hotel Seeburg geweest en daar nog mooie herinneringen opgehaald! Deze foto’s dus maar zwart wit!  Heel veel sterren aan de hemel dus hopelijk morgen mooi weer🇨🇭