Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Aiges Mortes , Wijn , zout en rijst 24 okt. '21 Saintes-maries-de-la-mer, Frankrijk 0
Beziers, Cap d adge en Saintes Maries de la Mer 24 okt. '21 Saintes-maries-de-la-mer, Frankrijk 0
Empuriabrava en Roses 19 okt. '21 Roses, Spanje 0
Van Lloret de Mar naar Empuriabrava en Roses 19 okt. '21 Roses, Spanje 0
3 nachtjes Lloret de Mar 19 okt. '21 Roses, Spanje 0
Lloret de Mar na ruim 40 jaar! 19 okt. '21 Roses, Spanje 0
Na Collioure , kort verslag van onze reis 19 okt. '21 Collioure, Frankrijk 0
Op Pelgrimspad in Frankrijk 9 okt. '21 Le Puy-en-Velay, Frankrijk 0
Het boek gaat dicht, de herinnering blijft 14 okt. '20 Heiloo, Nederland 0
De Brug bij 🐝 Zaltbommel 10 okt. '20 Soest, Nederland 0
10 oktober van rozendorp Lottum inpakken, soppen en afsluiten met Limburgse Vlaai 10 okt. '20 Soest, Nederland 0
9 oktober Kasteel Markburg autobaan en Lottum rozendorp 9 okt. '20 Soest, Nederland 0
8 oktober hopelijk toch het pakket zuurkool en wij reisje langs de Rijn 8 okt. '20 Soest, Nederland 0
7 oktober we gaan vandaag naar Burgdorf en afscheid was heel bijzonder van Ringgenberg ❤️ 7 okt. '20 Soest, Nederland 0
6 oktober op de fiets naar Interlaken en Unterseen 7 okt. '20 Soest, Nederland 0
5 oktober Lauterbrunnen, Schilthorn en Au Lac camping Ringgenberg 5 okt. '20 Soest, Nederland 0
4 oktober Dierendag, Xavi gedoopt en wij via Hasliberg naar Grindelwald en Lauterbrunnen 5 okt. '20 Soest, Nederland 0
Na de tunnel is er ...... Pouletburg 3 okt. '20 Soest, Nederland 0
3 oktober winkel centrum Colico en Como en Gotthard tunnel 3 okt. '20 Soest, Nederland 0
2 oktober op de camping naar de Barbiere en alvast inpakken 3 okt. '20 Soest, Nederland 0
1 oktober 2020 met snelboot naar Bellagio en Varenna 1 okt. '20 Soest, Nederland 0
29 september, zwager Jan, Dagmar en Hanna jarig en fietsen langs meer naar Colico 30 sep. '20 Soest, Nederland 0
28 september fietsen langs Meer naar Sorico en rustig dagje en boodschapjes 30 sep. '20 Soest, Nederland 0
27 september aan het Como meer wat is het hier mooi! 27 sep. '20 Soest, Nederland 0
26 september wat een pech weer file file file maar toch door naar Italië 26 sep. '20 Soest, Nederland 0
25 september van Sisikon aan de Weg der Schweiz naar Einsiedeln en richting Gotthard tunnel 26 sep. '20 Soest, Nederland 0
Vandaag afscheid Brienzersee en op weg naar Weg der Schweiz en Bauen 24 sep. '20 Soest, Nederland 0
Vandaag Lauterbrunnen op de fiets en Luna zonder 😊 24 sep. '20 Soest, Nederland 0
Langs Lotti en kerkje Ringgenberg, Migros en sloffen en hotel Bären 22 sep. '20 Soest, Nederland 0
Schoonmaken, fietsen naar Oberried en Brienz en bij Andreas en Vreni langs 21 sep. '20 Soest, Nederland 0
Vandaag Jungfrau, Interlaken en Beatenberg 20 sep. '20 Soest, Nederland 0
Interlaken en Ringgenberg camping en mooie herinneringen ophalen 19 sep. '20 Soest, Nederland 0
Heen en weer Huttwil-Burgdorf en eind bestemming Interlaken 19 sep. '20 Soest, Nederland 0
Vandaag een kleine fietstocht langs de fluss de Emme 18 sep. '20 Soest, Nederland 0
Mijn lieve zus en zwager met al onze dierbare herinneringen 18 sep. '20 Soest, Nederland 0
16 september / dagje lui doen en stad Burgdorf bekeken 16 sep. '20 Soest, Nederland 0
15 september, verjaardagen, Flyer en Mario en route 99 15 sep. '20 Soest, Nederland 0
Baden Baden, Täuffelen Ursula en Burgdorf 14 sep. '20 Soest, Nederland 0
Op weg naar Basel 13 sep. '20 Soest, Nederland 0
Zwitserland met de camper - Herzroute met de ebike 12 sep. '20 Alkmaar, Nederland 0